اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۶۶۳۴

بازیکن دوپینگی لیگ یک باید مشخص شود از چه تیمی است

بازیکن دوپینگی لیگ یک باید مشخص شود از چه تیمی است
سرمربی تیم فوتبال بادران گفت: مطمئنا بازی فردا مقابل برق شیراز برای ما بسیار اهمیت دارد چرا که با پیروزی مقابل این تیم می‌توانیم شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.
۲۰:۴۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

محمد ربیعی در گفت‌وگویی،‌در خصوص بازی مقابل برق شیراز،‌اظهار داشت: تمام بازی‌های لیگ یک از امروز به بعد سخت است. مطمئنا بازی فردا برای ما بسیار اهمیت دارد چرا که با پیروزی مقابل برق نوین شیراز می‌توانیم شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم. تا به اینجا خیلی بدشانس بودیم و به دلایل نامعلوم و غیرطبیعی امتیازهای زیادی از دست داده‌ایم. چند بازی است که نه پنالتی گل می‌زنیم و حتی دقیقه‌های پایانی بازی‌ها گل تساوی را دریافت می‌کنیم. 

وی در ادامه گفت: حتی مقابل خونه به خونه هم بسیار خوب عمل کردیم. تمام بازی در اختیار ما بود. چندین موقعیت صد در صد داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم اما متاسفانه در بعضی تصمیمات داور باعث شد تا تیم ما متضرر شود. ما همچنان امید داریم با توجه به بازی‌های باقیمانده به صدر جدول نزدیک شویم. زمانی هم که در صدر جدول بودیم می‌دانستیم ممکن است اتفاقات غیرطبیعی رخ دهد و جایگاه‌مان را از دست بدهیم اما هنوز دیر نشده و فرصت برای جبران داریم.

سرمربی تیم فوتبال بادران تهران گفت:بادران مطمئنا جز تیم‌های صعود کننده خواهد بود. این تیم از نظر اکثر کارشناسان فوتبالی تحسین شده بازی می کند. چرا که از نظر فوتبالی بسیار خوب عمل می‌کند اما متاسفانه چند هفته‌ای است که امتیازها را راحت از دست می‌دهیم. 

وی در ادامه درباره حواشی اخیر فوتبال لیگ دسته اول و اینکه گفته می‌شود ممکن است بازیکنان دوپینگی در بعضی از تیم‌ها وجود داشته باشد، گفت: راجع به این موضوع نمی‌توانم صحبت کنم. اول باید مشخص شود چه شخصی است و در چه تیمی بازی می‌کند. اما در کل در لیگ یک همه اتفاقات می‌افتد. هر چیزی که فکر کنید اما نمی‌شود راجع به همه قضاوت کنی. من به شخصه سعی می‌کنم فکرم و کارم به تیمم باشد. دنبال حواشی نیستیم. تلاش می‌کنیم طبق چارچوب و اصولی که داریم جلو برویم. ممکن است هر کسی در این راه از هر طریقی بخواهد نتیجه بگیرد اما ما سعی می‌کنیم نسبت به تلاش‌مان جلو برویم تا موفق شویم. 

ربیعی در پایان در خصوص بازی فردا مقابل برق نوین شیراز نیز اظهار داشت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا از میزبانی استفاده کنیم و سه امتیاز را کسب کنیم. برق تیم بسیار خوبی است که کادر فنی با دانشی دارد و مطمئنا با تغییراتی که در این تیم رخ داده است می‌تواند کار ما را سخت کند ولی در کل با تلاش بچه‌ها مطمئنا به دنبال این هستیم که دوباره به روزهای خوب بادران برگردیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: لیگ یک
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین